Wanneer u meteen hulp nodig heeft

Heeft u problemen met Outlook of start uw pc niet op? Heeft u geen internet of is uw data niet toegankelijk? Kortom, heeft u direct hulp nodig bij een ICT-probleem? Dan bieden wij direct support.

De snelste manier om hulp te krijgen is om dit te melden via support@braincap.nl. Ons team van vakkundige supportengineers lost uw technische problemen direct op zodat u verder kunt met uw bedrijfsvoering. En desgewenst adviseren ze u over het omgaan met software, computerprogramma’s, applicaties, hardware, etc.

U kunt onze afdeling support ook bellen tijdens kantooruren op 088 – 275 48 00.

Wanneer we er op deze manier niet uitkomen, dan kijken we graag even met u mee om te zien waar het probleem precies aan ligt. Dat doen we door uw computer op afstand over te nemen met onze supportservice. Bent u al klant bij ons, dan hebben we de benodigde software om mee te kunnen (een agent) al op uw pc geïnstalleerd. Bent u nog geen klant bij ons, dan heeft u nog wel de benodigde helpdesk tool nodig;

helpdesk tool voor Windows
helpdesk tool voor Mac (OSX)


Direct support

Hulp op afstand

Eerste hulp bij IT


Met deze supportservice kunnen onze supportengineers uw computer op afstand en op een snelle en veilige manier overnemen. De verbinding is door encryptie beveiligd en komt alleen tot stand wanneer u daarvoor op uw pc toestemming geeft. U kunt precies volgen wat er gebeurt en op elk gewenst moment de sessie verbreken. Heeft u hierna een nieuwe support aanvraag? Dan dient u opnieuw een aanvraag in via support@braincap.nl Ook direct support nodig? Neem dan contact op met BrainCap Managed ICT Services via support@braincap.nl of bel ons op 088 – 275 48 00.


BACK