Uw e-mail ligt eruit. Kunt u dit zelf oplossen?

U bent ondernemer en u heeft verstand van uw eigen dienst of product, én van zaken doen. Wat u niet bent, is ICT-adviseur. Termen als werken in de cloud, hacken, mobiliteit en systeembeheer zeggen u wel iets, maar heeft u echt wat u nodig heeft?
BrainCap Services biedt managed diensten die bedrijven altijd inzicht en controle geven. Continuous Visibility & Control. De managed diensten die wij bieden zorgen ervoor dat bedrijven inzicht in de situatie hebben en daar ook controle over uit kunnen oefenen. We bewaken de kwaliteit van deze diensten door onze eigen processen continu te beoordelen en te verbeteren.


MODERN WORKPLACE

De werkplek van nu is altijd online. BrainCap zorgt ervoor dat uw mobiliteit en uw communicatie altijd en overal met elkaar verbonden zijn.

CLOUD CONNECTIVITY

Veilig online werken? BrainCap zorgt voor een snelle en betrouwbare implementatie van nieuwe mobiele toepassingen zodat u flexibel en stabiel in de cloud kunt werken.

SECURE DATACENTER

Wilt u ook een stabiele ICT-omgeving? BrainCap verzorgt het beheer van uw systeem op locatie en op afstand.

ONSITE SUPPORT EN SERVICE DESK

Direct hulp nodig? Mail ons op support@braincap.nl of bel ons via 088 – 275 48 00

maintenance support

Maintenance support

Met onze Maintenance Support services ondersteunen wij uw organisatie bij het optimaliseren van de beschikbaarheid van uw infrastructuur. Dit houdt in uw dat onze gecertificeerde specialisten u via de Service Desk remote ondersteuning bieden voor de volgende zaken:
• Vragen over configuratiemogelijkheden;
• Ondersteuning bij hardware problemen;
• Ondersteuning bij veel voorkomende software en configuratie problemen.

Afhankelijk van uw Maintenance contract heeft u de mogelijkheid om alle service requests telefonisch, per e-mail of via het klantenportaal te melden. Het klantenportaal geeft u online inzicht in de call flow- en KPI-rapportages. Hierdoor ontstaat inzicht in de kwaliteit en snelheid van dienstverlening en bent is de klant in control.

Kennis en kunde

BrainCap Services werkt met beste oplossingen uit de industrie, die veelal in complexe omgevingen toegepast worden. Een passend kennisniveau en skillset van onze medewerkers is daarom vereist. De specialisten van BrainCap zijn tot op het hoogste niveau gecertificeerd en beschikken over gespecialiseerde kennis en ervaring.

Replacement

Voor onze oplossingen is BrainCap Services single point of contact bij de verschillende fabrikanten. We beschikken over een eigen spare voorraad en bewaken de juiste opvolging en prioriteit. De fabrikant is daardoor in staat om defecte apparatuur snel te vervangen. Bij een calamiteit zorgt BrainCap dat vervangende hardware binnen de afgesproken responsetijd op locatie is voor een optimale beschikbaarheid van uw infrastructuur.

Onsite Support

Wanneer u niet alleen vervangende hardware nodig heeft, maar ook assistentie bij het vervangen van het apparaat, het overzetten van de licenties en het terugzetten van de laatste configuratie van uw back-up, dan kunt u gebruik maken van Onsite Support. Onze specialist assisteert u op vakkundige wijze, zodat uw applicaties zo snel mogelijk weer beschikbaar en operationeel zijn.


Managed Infrastructure

Een Managed Infrastrucure contract geeft, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid om technisch operationeel beheer door de specialisten van BrainCap Services uit te laten voeren, conform de SLA. Er wordt gekeken naar de beschikbaarheid (draait het?), naar de capaciteit (is er voldoende?) en naar prestaties (zijn responsetijden acceptabel?).

managed infrastructure

Doet er zich op een van deze vlakken een incident voor, dan wordt dit opgelost. Daarnaast wordt er gekeken of de juiste software updates in gebruik zijn in relatie tot bekende kwetsbaarheden. De klant ontvangt tevens een management rapportage betreffende beschikbaarheid van de infrastructuur. Het Managed Infrastructure contract geldt voor security, storage, networking en LAN/WAN producten.

Voor Managed Infrastructure geldt Service Desk ondersteuning tijdens kantoortijden en 24×7 monitoring. Valt uw probleem niet binnen de kaders van het contract? Ook dan kunnen onze specialisten u ondersteunen. Afhankelijk van de omvang en scope plannen wij, in overleg, de werkzaamheden tegen ons standaardtarief in.

Met het Managed Infrastructure contract heeft u via het klantenportaal online inzicht in uw door ons gemonitorde apparatuur. Hier ziet u, naast een overzicht van uw tickets m.b.t. incidenten, ook een realtime Configuration Management Database (CMDB)-overzicht van uw apparatuur. Het portaal kan worden uitgebreid en bevat in ieder geval vermelding van de apparatuur en het operating system.


managed availability

Managed Availability

Een online securityprobleem kan zich op elk moment voordoen, ook buiten kantoortijd. Voor veel beheerorganisaties is het een zware, of onmogelijke opgave om 24/7 gespecialiseerde medewerkers beschikbaar hebben en bovendien het kennisniveau op het gebied van cybersecurity up-to-date houden te houden.

BrainCap Services biedt hier de oplossing voor met onze Managed Availability dienstverlening. Onze gecertificeerde security engineers ondersteunen uw securitybeheerders bij het technisch beheren en onderhouden van securityinfrastructuren.
Het Managed Availability contract biedt u functioneel securitybeheer. Dit houdt in dat u, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid heeft om functioneel securitybeheer door de specialisten van BrainCap Services te laten uitvoeren.

Managed Availability

BrainCap Services biedt hier de oplossing voor met onze Managed Availability dienstverlening. Onze gecertificeerde security engineers ondersteunen uw securitybeheerders bij het technisch beheren en onderhouden van securityinfrastructuren.
Het Managed Availability contract biedt u functioneel securitybeheer. Dit houdt in dat u, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid heeft om functioneel securitybeheer door de specialisten van BrainCap Services te laten uitvoeren.

Secure functioneel beheer

Het uitgangspunt van onze dienstverlening is verhogen van de continuïteit en beschikbaarheid van de securityinfrastructuur met een beperkte belasting van de beheerorganisatie. Het doel van functioneel beheer is om te controleren of de security effectiviteit op orde is. Staan de juiste securityfuncties aan? Zijn de rule-bases en policies inhoudelijk op orde?
Het functioneel beheer geldt zowel voor firewalls die in zowel de private als public cloud zijn geïmplementeerd als de beveiliging van endpoints. Het functioneel beheer pakket is beschikbaar voor security devices.


Haalt u het onderste uit de kan? Bent u op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen? Welke kosten u kunt besparen? Heeft u hier de juiste mensen voor in huis? De juiste systemen? Bent u goed beveiligd? Heeft u een ICT-strategie? Wij kunnen u helpen.
Al deze vragen zijn relevant voor de ondernemer van nu. Want een ICT-probleem hebben we allemaal wel eens.

BrainCap Managed ICT Services helpt u met uw ICT-strategie en met het implementeren van de oplossingen die bij uw bedrijf passen. Hoe we dit doen? Door eerst te luisteren naar wat u wilt en daarna een vrijblijvend advies op maat te geven. Of dat nu gaat om werken in de cloud of om mobiele telefonie, om systeembeheer of om helpdesk.
Met onze jarenlange ervaring in ICT kennen we het klappen van de zweep. Onze specialisten kunnen u adviseren en onze ICT’ers helpen u in de praktijk. En heeft u per direct hulp nodig? Ook dan kunt u bij onze helpdesk terecht. ICT-advies nodig? Neem contact op met BrainCap Managed ICT Services op support@braincap.nl of bel 088 – 275 48 00.


BACK