Uw e-mail ligt eruit

Kunt u dit zelf oplossen?

U bent ondernemer en u heeft verstand van uw eigen dienst of product, én van zaken doen. Wat u niet bent, is ICT’er. Termen als werken in de cloud, hacken, mobiliteit en systeembeheer zeggen u wel iets, maar heeft u zicht op wat u nodig heeft? BrainCap Services biedt managed diensten die ervoor zorgt dat u inzicht in uw situatie heeft en daar ook controle over uit kunt oefenen.

Met de diensten van BrainCap heeft u altijd inzicht in uw netwerk. Nooit meer wakker liggen omdat u altijd inzicht in de situatie heeft. Besteed het beheer van uw netwerk uit maar hou zelf de controle. Dat is relevant voor de ondernemer van nu. BrainCap Managed ICT Services helpt u met uw ICT-strategie en met het implementeren van de oplossingen die bij uw bedrijf passen.

CONTACT
hulp bij ICT e-mail ligt eruit

ONZE MANAGED SERVICES

Altijd inzicht in uw netwerk. Nooit meer wakker liggen omdat altijd inzicht in de situatie heeft.

Kies uit de Bronze, Sliver of Gold supportdiensten van BrainCap voor continue inzicht en controle.

Optimale beschikbaarheid van uw netwerk en systemen met onderhoud en beheer van BrainCap engineers.


maintenance support

Maintenance support

Of configureert u alles zelf?

Met onze Maintenance Support services ondersteunen wij uw organisatie bij het optimaliseren van de beschikbaarheid van uw infrastructuur. Dit houdt in uw dat onze gecertificeerde specialisten u via de Service Desk remote ondersteuning bieden voor de volgende zaken:
• Vragen over configuratiemogelijkheden;
• Ondersteuning bij hardware problemen;
• Ondersteuning bij veel voorkomende software en configuratie problemen.

Afhankelijk van uw kunt u service requests telefonisch, per e-mail of via het klantenportaal melden. Het klantenportaal geeft u online inzicht in de call flow- en KPI-rapportages. Dit geeft  inzicht in de kwaliteit en snelheid van dienstverlening en bent u de situatie de baas.


Managed Infrastructure

Ondersteuning en technisch operationeel beheer

Een Managed Infrastrucure contract geeft, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid om technisch operationeel beheer door de specialisten van BrainCap Services uit te laten voeren, conform de SLA. Er wordt gekeken naar de beschikbaarheid (draait het?), naar de capaciteit (is er voldoende?) en naar prestaties (zijn responsetijden acceptabel?).

Doet er zich op een van deze vlakken een incident voor, dan wordt dit opgelost. Daarnaast wordt er gekeken of de juiste software updates in gebruik zijn in relatie tot bekende kwetsbaarheden. De klant ontvangt tevens een management rapportage betreffende beschikbaarheid van de infrastructuur. Het Managed Infrastructure contract geldt voor security, storage, networking en LAN/WAN producten.

managed infrastructure

Voor Managed Infrastructure geldt Service Desk ondersteuning tijdens kantoortijden en 24×7 monitoring. Valt uw probleem niet binnen de kaders van het contract? Ook dan kunnen onze specialisten u ondersteunen. Afhankelijk van de omvang en scope plannen wij, in overleg, de werkzaamheden tegen ons standaardtarief in.

Met het Managed Infrastructure contract heeft u via het klantenportaal online inzicht in uw door ons gemonitorde apparatuur. Hier ziet u, naast een overzicht van uw tickets m.b.t. incidenten, ook een realtime Configuration Management Database (CMDB)-overzicht van uw apparatuur. Het portaal kan worden uitgebreid en bevat in ieder geval vermelding van de apparatuur en het operating system.


managed availability

Managed Availability

Een securityprobleem kan zich altijd voordoen

Ook buiten kantoortijd. Voor veel beheerorganisaties is het een onmogelijke opgave om 24/7 geschikte medewerkers beschikbaar hebben en de kennis over cybersecurity up-to-date houden te houden.

BrainCap Services lost dit op met onze Managed Availability dienstverlening. Onze gecertificeerde security engineers ondersteunen uw securitybeheerders bij het technisch beheren en onderhouden van securityinfrastructuren.

Het Managed Availability contract biedt functioneel securitybeheer. Dit houdt in dat u, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid heeft om functioneel securitybeheer door de specialisten van BrainCap Services te laten uitvoeren. Ideaal.


Met onze Managed Availability dienstverlening ondersteunen onze gecertificeerde security engineers uw securitybeheerders bij het technisch beheren en onderhouden van securityinfrastructuren.
Het Managed Availability contract biedt u functioneel securitybeheer. Dit houdt in dat u, naast Service Desk ondersteuning, ook de mogelijkheid heeft om functioneel securitybeheer door de specialisten van BrainCap Services te laten uitvoeren.

Het uitgangspunt van onze dienstverlening is verhogen van de continuïteit en beschikbaarheid van de securityinfrastructuur met een beperkte belasting van de beheerorganisatie. Het doel van functioneel beheer is om te controleren of de security effectiviteit op orde is. Staan de juiste securityfuncties aan? Zijn de rule-bases en policies inhoudelijk op orde?
Het functioneel beheer geldt zowel voor firewalls die in zowel de private als public cloud zijn geïmplementeerd als de beveiliging van endpoints. Het functioneel beheer pakket is beschikbaar voor security devices.


Kennis en kunde

De beste oplossingen

BrainCap Services werkt met beste oplossingen uit de industrie, die in complexe omgevingen worden toegepast. Een passend kennisniveau en skillset van onze medewerkers is daarom vereist. Onze specialisten zijn tot op het hoogste niveau gecertificeerd en beschikken over gespecialiseerde kennis en ervaring.

Replacement

Single point of contact

BrainCap Services is single point of contact bij diverse fabrikanten. We beschikken over een eigen spare voorraad en bewaken de opvolging waardoor er snel kan worden vervangen. Bij calamiteiten zorgen we dat vervangende hardware binnen de afgesproken tijd op locatie is voor optimale beschikbaarheid van uw infrastructuur.

Onsite Support

Hardware, assistentie, over- en terugzetten

Wanneer u behalve vervangende hardware ook assistentie nodig heeft bij het vervangen van het apparaat, het overzetten van de licenties en het terugzetten van de laatste configuratie van uw back-up, maak dan gebruik van Onsite Support. Onze specialist assisteert u vakkundig, zodat uw applicaties snel weer beschikbaar en operationeel zijn.

BACK